VERZENDEN, GARANTIE & RETOUR

Levering:

Een bestelling wordt ongeveer binnen 48 uur verzonden als de betaling bij ons binnen is. De bestellingen worden geleverd met DHL. Is uw bestelling vertraagd dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen een onderzoek opstarten en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren. Hier staan maximaal 8 werkdagen voor. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dit houdt in dat u het bedrag terugkrijgt of dat uw Afterpay factuur wordt aangepast indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakket.

Verzendkosten:

Onze verzendkosten bedragen €5,95.

Retourneren:

Bent u toch niet helemaal tevreden met de bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.

Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na verzenden bij ons in de winkel in goede orde zijn ontvangen. Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling. Houdt er rekening mee dat het factuur van Afterpay gewoon voldaan moet worden bij het te laat terugsturen van een bestelling.
  • De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en onbeschadigd te zijn. Ook dienen alle kaartjes nog bevestigd te zijn aan het item.
  • De retourkosten zijn voor de klant zelf tenzij anders is afgesproken met een van onze medewerkers. Wanneer een volledige bestelling retour gestuurd word, vervallen de verzendkosten die gemaakt zijn bij het plaatsen van de bestelling, €5,50. U dient ten alle tijden het bewijs van terugsturen te bewaren (track en trace bon)Mocht U pakket niet op onze locatie aankomen is dat helaas niet onze verantwoording.
  • RETOURLABEL DOWNLOADEN.
  • U kunt via de onderstaande link een retour label aanschaffen.
  • Kopieer de link en plak die in de zoekbalk van u internetpagina.
  • https://goparcel.nl/return/company/e34cfe27-334f-497b-bad9-3114fcb2fa3b

Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriek kunnen geretourneerd worden.

Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 8 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.

Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kunt u het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via DHL! Voeg zelf een papiertje met uw gegevens bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.

Retouradres:

Patachoumode

Kleine markt 3

4381EJ  Vlissingen

Pakketjes die naar een service punt worden verzonden kunnen hier niet worden opgehaald door ons

retourneren kan alleen naar het retouradres.

Pakketjes mogen ook retour gebracht worden in de winkel.

Garantie

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden.
  • Bij alle schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
  • Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie.Pullen ontstaat dmv wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.

Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect.

Klachten

  • U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u in een later tijdsstip dit melden is er helaas geen rede tot enig soort van vergoeding.
  • Alleen in overleg worden verzendkosten vergoed door middel van een retourlabel of ophaal verzoek als er op eigen initiatief iets geretourneerd wordt zonder overleg met Joannes Store worden verzendkosten niet vergoed.
  • Onder de wettelijke bepalingen geld tevens dan de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.

Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen.